FAQ

1. Dodaj produkt do koszyka, następnie kliknij na przycisk „ZOBACZ KOSZYK” w prawym górnym rogu;

2. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w pole „Kod kuponu”, a następnie „ZASTOSUJ KUPON” – kwota rabatu zostanie odjęta od kwoty zamówienia. Kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”, by sfinalizować zakupy.

3. a) Załóż swoje konto, podając swoje dane: imię i nazwisko, adres, opcjonalnie: numer telefonu, CHYBA ŻE… (patrz punk b. ⤵️)*

3. b) Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, w polu imię i nazwisko wpisz swoje dane, a dalej uzupełnij pola danymi firmy (nazwa, adres i koniecznie NIP)

3. Opłać zamówienie – wybierz swój bank, zaakceptuj regulamin sklepu internetowego i kliknij przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Zostaniesz przekierowany do banku – zaloguj się i dokończ transakcję.

4. W przypadku wybrania płatności przelewem bankowym, od momentu złożenia zamówienia na jego opłacenie masz 5 dni roboczych.

Po opłaceniu zamówienia powinnaś/powinieneś otrzymać maila z potwierdzeniem; dostęp do materiałów otrzymasz po dokonaniu płatności (w przypadku zwykłego przelewu – po zaksięgowaniu płatności na koncie).

Jeśli wybrałeś/wybrałaś płatność przez szybkie przelewy internetowe (Dotpay lub Blik), dostęp do plików otrzymasz zaraz po dokonaniu płatności – w przypadku, gdy płatność się powiodła i transakcja została zrealizowana.

Jeśli wybierzesz opcję przelewu bankowego, dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Może to trwać do 3 dni roboczych. 

Jeśli potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności, dostęp do plików otrzymujesz po uregulowaniu należności przez odbiorcę faktury. 

Pliki możesz pobrać do 90 dni od realizacji zamówienia. 

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymujesz wiadomość mailową wraz z dostępem do zakupionych plików.

Po kliknięciu w nazwę pliku, zostaje on automatycznie pobrany na Twój dysk.

UWAGA! Musisz być zalogowany/zalogowana na swoje konto. Jeśli po kliknięciu w link pokazuje się poniższy komunikat – zaloguj się na swoje konto. 

Wszystkie zakupione pliki znajdziesz także po zalogowaniu się na stronę MOJE KONTO – w zakładce „DO POBRANIA”.

Dane logowania do swojego konta otrzymujesz automatycznie mailem po utworzeniu konta, które miało miejsce podczas składania zamówienia. 

 

Oczywiście, podczas składania zamówienia koniecznie zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę” oraz wpisz numer NIP odbiorcy – podaj same cyfry, nie używaj dodatkowych znaków (spacji, kresek). Uzupełnij także nazwę firmy oraz adres.
Dokończ swoje zamówienie. 
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na maila, podanego w zamówieniu.

 

Podczas składania zamówienia koniecznie zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę”, uzupełnij swoje dane osobowe i dokończ zamówienie. 

Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na maila, podanego w zamówieniu

Tak, na dane placówki edukacyjnej.

Możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności dotyczy zamówień powyżej 300 zł oraz zakupu szkoleń.

1. Podczas składania zamówienia koniecznie zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę” oraz wpisz numer NIP odbiorcy (przedszkola/szkoły/gminy) podaj same cyfry, nie używaj dodatkowych znaków (spacji, kresek).

2. Uzupełnij także nazwę odbiorcy oraz adres.

3. W uwagach do zamówienia napisz, że potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności.

4. Dokończ swoje zamówienie, wybierając opcję płatności Dotpay Przelew/Przekaz (Płatności gotówkowe). 

 

5. Zapisz wygenerowane dane do przelewu lub pobierz gotowy do opłacenia blankiet.

6. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na maila, podanego w zamówieniu.

Pamiętaj, że dostęp do plików/szkoleń otrzymasz po opłaceniu zamówienia przez odbiorcę.

Podczas składania zamówienia w kolejne pola wpisz dane nabywcy (nazwę, NIP oraz adres).

Pełne dane odbiorcy wpisz w polu „Uwagi do zamówienia”.

Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na maila, podanego w zamówieniu. 

Faktury na dane firmowe mogę wystawić maksymalnie do 15. dnia następnego miesiąca, a na dane osobowe – do 3 miesięcy.

Jeżeli nie zaznaczysz chęci otrzymania faktury przy składaniu zamówienia, po upływie powyższych terminów – nie ma możliwości jej wystawienia.

Masz inne pytania?
Napisz na sklep@fullofideas.pl