Word search w wersji dla przedszkolaków

wtorek, 29 września 2015 21:00


Dziś mam dla Was kolejne materiały do wydruku. Idealne dla przedszkolaków, mniejszych grup i przede wszystkim na zajęcia indywidualne - wordsearch w wersji dla jeszcze nieczytających :). Zapraszam!


BLOGERZY RADZĄ #1

czwartek, 24 września 2015 17:30


Sprawdzony sposób na utrzymanie dyscypliny w klasach 1-3, pomysł na zajęcia w małej sali oraz najlepsze piosenki na występy - o tym wszystkim pisze dziś dla Was Daria z bloga hummingbirdels.blogspot.com. Enjoy!


Build a robot free printables

wtorek, 22 września 2015 08:30


Hello! Ostatnio u mnie na tapecie części ciała. Przerabiamy ten temat co roku, tyle że w bardziej lub mniej rozszerzonym zakresie (w zależności od grupy wiekowej). Daltego co roku zastanawiam się jak urozmaicić moje zajęcia o tej tematyce. W zeszłym roku było "budowanie" potwora. A co powiecie na roboty? :)


Najlepsze pomysły na zabawy z flashcards - wyniki konkursu

niedziela, 20 września 2015 19:00


Flashcards - używamy ich na okragło, posługując się nimi przy wprowadzaniu i ćwiczeniu słownictwa. Z najmłodszymi, trochę starszymi, a czasem i dorosłymi uczniami. To ten rodzaj pomocy dydaktycznych bez których my, nauczyciele angielskiego, nie moglibyśmy się obejść. To sprawia, że czasem myślimy, że już wykorzystaliśmy wszystkie możliwości i chyba nie przyjdzie nam do głowy już nic nowego, żaden innowacyjny pomysł na ich wykorzystanie... A tu proszę! :)


My Favourite Autumn Songs

niedziela, 13 września 2015 14:15


Hello! Ostatnio zrobiło się już bardzo jesiennie. I mimo zapowiadanego wzrostu temperatur, czas leci, a 23 września coraz bliżej. Dlatego dziś mam dla Was listę moich ulubionych jesiennych piosenek, do wykorzystania na zajęciach :).


What's new? New English Adventure Starter

czwartek, 10 września 2015 17:30


Dziś kolejna porcja informacji na temat przedszkolnych podręczników. Tym razem pora na New English Adventure Starter - pierwszą części kursu wydawnictwa Pearson, z którą miałam okazję ostatnio bliżej się zapoznać. Jest przeznaczona dla dzieci od lat 5, a te, jak wiecie, od tego roku angielski mają obowiązkowy.


Hungry Monster - printable food cards

wtorek, 8 września 2015 08:30


Przedwczoraj pojawił się wpis z propozycją nowej zabawy, którą zatytułowałam Hungry Monster. Wszystko, czego do niej potrzebujecie, znajdziecie w tym wpisie. W pierwotnej wersji potwór zjada kształty, ale równie dobrze można nakarmić go zwykłym jedzeniem. Dlatego przygotowałam dla Was jeszcze jedną serię kart, nawiązującą do uwielbianych Super Simple Songs! Zgadniecie których?) Enjoy! :)


Charlie, the Hungry Monster - shape printable game

niedziela, 6 września 2015 15:00


Jakiś czas temu trafiłam na świetny post na jednym z zagranicznych blogów - Chit Chat and Small Talk. Bardzo spodobał mi się przedstawiony tam pomysł (ZAJRZYJ), ale przygotowane do zabawy materiały okazały się być niewystarczające na moje potrzeby. Grupy mam raczej duże, a "moje" dzieci uczą się już w przedszkolu drugi lub trzeci rok, także zakres słownictwa spokojnie mogę rozszerzyć, a i kart przydałoby mi się więcej. Postanowiłam je zatem nieco zmodyfikować!


Classroom things - action card game (English/French)

czwartek, 3 września 2015 08:30


Jak tam pierwsze tegoroczne lekcje? Rozkręcacie się? Ja musze przyznać, że w tym roku dość powoli... :) Ale mając na uwadze to, że na początku zawsze przydają się różnego rodzaju ice breakers czy gry, które pomagają zbudować pozytywną atmosferę w klasie i zdobyć serca uczniów, przygotowałam nową serię action cards. Dzięki nim przećwiczycie nazwy przedmiotów znajdujących się w klasie, które z pewnością przydadzą się w przyszłości. Także warto od nich zacząć. Enjoy!


COOKIE vs. BISCUIT

wtorek, 1 września 2015 08:00


Dziś w ramach kolejnej wspólnej akcji blogerów kulturowo-językowych, stworzyłam dla Was wpis o różnicach w słownictwie między American i British English. Zbliża się European Day of Languages, który zresztą zainspirował nas do zorganizowania na blogach całego "Miesiąca Języków" :). Może by tak z tej okazji przeprowadzić specjalne zajęcia i uświadomić, szczególnie strarsze dzieci, że nie zawsze angielski = angielski. Jak to zrobić? Mam pewien pomysł! :)